آموزش نحوه فروش ارز دیجیتال در سامانه همتاپی

آموزش نحوه فروش ارز دیجیتال در سامانه همتاپی | همتاپی

در این ویدئو  قصد داریم نحوه‌ی فروش ارز دیجیتال در سامانه خرید و فر‌وش ارزهای دیجیتال همتاپی را به شما همراهان عزیز آموزش دهیم.

برای فروش ارز دیجیتال در سامانه همتاپی پس از ورود به حساب کاربری خود می‌بایست از قسمت داشبورد روی گزینه خرید و فروش سریع و سپس روی گزینه فروش به ما کلیک کنید.

در مرحله بعدی می‌بایست ارز دیجیتالی که قصد فروش آن را دارید، انتخاب کنید. (مثلا بیت کوین)

 سپس مقدار مورد نظر خود را به صورت مقدار مشخصی از ارز دیجیتال و یا معادل تومانی آن را در قسمت مربوط به آن وارد نمایید.

چنانچه قصد دارید کل موجودی تومانی خود را برای فروش ارز انتخاب کنید، می‌توانید از گزینه Max استفاده نمایید.

همانطور که در ویدئو مشاهده می­‌کنید در این مرحله حداقل مقدار خرید و فر‌وش ارز دیجیتال مورد نظر شما نمایش داده می‌شود. این بدین معناست که شما امکان فروش ارز دیجیتال مذکور را کمتر از این مقدار را در سامانه همتاپی نخواهید داشت.

در ادامه نیز، قیمت فروش هر بیت کوین، موجودی کیف پول تومانی، مقدار دریافتی و موجودی کیف پول ارزی که انتخاب کردید (بیت کوین) برای شما قابل مشاهده می‌­باشد. همانطور که مشاهده می‌کنید مقدار دریافتی شما دقیقا با معادل تومانی ارز انتخابی شما یکسان است. این بدین معناست که معاملات فروش در سامانه همتاپی بدون کارمزد می­‌باشد و قطعا معامله به دلیل عدم پرداخت کارمزد برای شما پرسودتر خواهد بود.

سپس روی گزینه ثبت سفارش فروش کلیک کنید.

در این مرحله یک پنجره حاوی جزئیات سفارش فروش برای شما نمایش داده می‌شود. جزئیات ارائه شده شامل نام ار‌ز دیجیتال، مقدار فروش، مقدار دریافتی و قیمت تمام شده ار‌ز دیجیتال انتخابی شما می­‌باشد. 

چنانچه اطلاعات نمایش داده شده نیاز به ویرایش داشت روی گزینه ویرایش کلیک کنید و تغییرات مدنظر خود را لحاظ بفرمایید (نمایید) و مجدد روی گزینه ثبت سفارش فروش کلیک نمایید.

در غیر اینصورت روی گزینه تایید و ثبت سفارش کلیک کنید.

پس از تایید و ثبت سفارش، پیام فروش ار‌ز د‌یجیتال با موفقیت انجام شد نمایش داده می­‌شود که به منزله تایید فر‌وش ارز دیجیتال توسط شما در سامانه معاملات همتاپی می­‌باشد.

در این مرحله شما می‌توانید از بخش تاریخچه معاملات، جزئیات سفارش فروش خود را مشاهده کنید. قسمت آخرین معاملات و تراکنش­‌ها و بخش خرید و فروش، نام ارز، مقدار ارز فروخته شده، مبلغ فروش ارز، قیمت فروش هر واحد ارز در زمانی که فروختید و تاریخ و ساعت معامله را به شما نشان می­‌دهد.

و همچنین از قسمت کیف پول و بخش موجودی کیف پول می­‌توانید مقدار موجودی تومانی خود را که حاصل از فروش ارز دیجیتال می­‌باشد، مشاهده کنید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام خسته نباشید
    در معاملات سایت همتا ارز رو ما از شما میخریم یا از مشتریان شما؟محدودیتی در خرید هم وجود داره؟

    1. سلام دوست عزیز

      در حال حاضر صرافی ارز دیجیتال همتاپی امکانات بازار فروشگاهی(OTC) که در ان شما بدون محدودیت میتوانید ارز مورد نظر خود را به طور مستقیم از صرافی بخرید و بازار معاملاتی(P2P) که در ان مشتریان معاملات خود را به طور مستقیم با یکدیگر انجام میدهند را فراهم کرده است.

      حجم خرید و فروش ارز دیجیتال در سایت همتاپی بدون محدودیت می‌باشد

  2. شما بیت و اتریوم هم میخرید؟ یعنی میتونم بیت و اتریوم هام رو بهتون بفروشم؟

    1. سلام دوست عزیز

      بله می توانید با ثبت نام در سایت همتاپی و انجام مراحل احراز هویت بیت کوین و اتریوم خرید و فروش نمایید.

  3. مرسی از صرافی خوبتون.. من قبلا از ی صرافی دیگه تتر میگرفتم. شما ۵۰۰ ت ارزونتر میدید. مرسییییی