آموزش نحوه برداشت تومان در صرافی ارز دیجیتال همتاپی

آموزش نحوه برداشت تومان در صرافی ارز دیجیتال همتاپی | همتاپی

چنانچه قصد برداشت موجودی تومانی که در کیف پول همتاپی دارید را برداشت کنید بایستی مراحل زیر را گام به گام به انجام برسانید.

در این ویدئو از همتاپی، قصد داریم نحوه‌ی برداشت‌ تومان در سامانه همتاپی را به شما آموزش دهیم.

برای برداشت موجودی تومان حساب کاربری خود می‌بایست در پنل کاربری از قسمت کیف یول روی گزینه برداشت کلیک کنید.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

در پنجره باز شده توضیحاتی در رابطه با برداشت‌ تومانی برای شما نمایش داده می‌شود:

  • درخواست‌ برداشت به صورت ۲۴ ساعته و اتومات انجام می‌شود، این بدان معناست که در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید جهت ثبت درخواست برداشت‌ تومان اقدام نمایید.
  • درخواست‌های برداشت ثبت شده به مقصد بانک آینده در زمان سریع‌تری انجام می­‌پذیرد.
  • پس از ثبت درخواست برداشت تومان، کاربر تا 3 دقیقه می‌تواند درخواست خود را لغو کند. 
  • کلیه درخواست‌های برداشت‌‌ تومان در سامانه همتاپی به صورت پایا و ساتنا انجام شده و مشمول محدودیت‌های این نوع حواله‌ها خواهد بود.
  • در صورت ثبت درخواست برداشت در ایام تعطیلات، برداشت از طرف همتاپی تایید شده و در اولین روز کاری به حساب بانکی واریز می‌شود.

بعد از مطالعه دقیق این توضیحات، گزینه “موارد فوق مورد تایید است” را تیک بزنید . روی گزینه بعدی کلیک کنید.

در مرحله بعدی، باید یکی از کارت‌‎‌های بانکی‌ خود را که قبلا در سامانه همتاپی ثبت و تایید کرده‌اید و قصد انتقال وجه به آن را دارید انتخاب نمایید. چنانچه قصد انتقال وجه به کارت بانکی را دارید که قبلا در سامانه همتاپی ثبت و تایید نشده است، می‌توانید با کلیک روی علامت سبز رنگ +، شماره کارت جدید خود را وارد کرده و منتظر شوید کارت در سامانه همتاپی تایید شود.

در این مرحله، می‌بایست مبلغ تومانی که قصد دارید از حساب کاربری خود برداشت کنید را وارد نمایید.

در این قسمت علاوه بر موجودی قابل برداشت شما، توضیحی مبنی بر اینکه حداکثر مبلغ قابل برداشت در هر 24 ساعت برای سطح شما چه مقدار می­‌باشد را نیز به شما نمایش می‌دهد. برای اطلاع از محدودیت‌های برداشت در هر سطح کاربری، به صفحه سطوح کاربری در سایت همتاپی مراجعه نمایید.

با کلیک روی گزینه بعدی، مبلغ برداشت درخواستی، نام بانک مقصد، شماره کارت و شبا مربوط با آن نمایش داده می‌شود. در این مرحله از شما خواسته می‌شود جزئیات درخواست خود را بررسی کرده و در صورت تایید صحت این اطلاعات روی گزینه تایید نهایی کلیک کنید.

در این مرحله نیز توضیحاتی نمایش داده شده می­‌شود:

  • با توجه به محدودیت­‌های سیستم شاپرک، در صورتی که مبلغ درخواستی بیش از 50 میلیون تومان باشد، وجه درخواستی شما در چند قسمت پرداخت خواهد شد. به طوری که حداکثر مبلغ هر قسمت 50 میلیون تومان خواهد بود.
  • درخواست­‌های برداشت تومانی مطابق سیکل پایا بانک مرکزی و حداکثر هر 24 ساعت انجام می­‌پذیرد.

در این مرحله مشاهده خواهید کرد، درخواست برداشت شما با موفقیت ثبت شده است.

برای پیگیری وضعیت درخواست خود در پنل کاربری، قسمت تاریخچه تراکنش‌ها، گزینه تراکنش‌های تومانی را انتخاب کنید. در این قسمت شما می‌توانید جزئیات برداشت تومانی خود را مشاهده کنید. این جزئیات شامل نوع عملیات (برداشت/واریز)، مبلغ، تاریخ عملیات و شماره پیگیری می‌­باشد.

در این مرحله سامانه همتاپی 3 دقیقه به شما فرصت لغو عملیات برداشت تومان را می­‌دهد. چنانچه قصد لغو عملیات برداشت تومان را دارید باید ظرف این مدت بر روی گزینه لغو کلیک نمایید. پس از این تایم درخواست برداشت تومان شما نهایی شده و دیگر امکان لغو آن وجود ندارد.

درخواست برداشت تومانی ثبت شده نمایش داده می‌شود.

در این مرحله می‌بایست منتظر تایید و واریز وجه به حساب بانکی خود باشید.

بررسی سایت همتاپی در Scamadviser

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. سلام دوست عزیز

      کاربرانی که علاوه بر تکمیل فرایند احراز هویت (قدم اول و دوم ) حداقل دو ماه سابقه فعالیت در سطح یک را داشته و حجم معاملات آنها حداقل به ۶۰۰ میلیون تومان رسیده باشد، می‌توانند با ارسال اسناد مربوط به تایید آدرس محل سکونت خود از طریق چت آنلاین به واحد پشتیبانی، پس از تایید اسناد در این سطح کاربری قرار بگیرند.

      برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سطوح کاربری و دسترسی‌ و محدودیت‌های این سطوح به صفحه قوانین و مستندات، بخش سطوح کاربری مراجعه نمایید.

  1. من ساعت ۱۰ درخواست برداشت زدم،ساعت ۳ پول اومد تو حسابم.
    خیلی حال کردم،ممنون از بچه ها مالی.