آموزش نحوه دریافت ارز دیجیتال در سامانه معاملات همتاپی

آموزش نحوه دریافت ارز دیجیتال در سامانه معاملات همتاپی | همتاپی

در این ویدئو از سری آموزش‌های نحوه کار با پنل کاربری همتاپی، قصد داریم نحوه دریافت ارز دیجیتال در سامانه معاملات همتاپی را به شما آموزش دهیم.

صرافی ارز دیجیتال همتاپی به ازای هریک از ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، تتر (USDT)، ترون (TRX)، لینک، بیت کوین کش یک کیف پول جداگانه ارائه می‌کند. این کیف پول‌های اختصاصی بصورت رایگان و پس از ثبت نام در سامانه همتاپی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

چنانچه قصد انتقال هریک از ارزهای دیجیتال فوق به سامانه همتاپی را داشته باشید، در اولین گام می‌بایست طبق ویدئو، آدرس کیف پول ارز دیجیتال مورد نظر خود را از سامانه همتاپی دریافت نمایید.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

در پنل کاربری سایت همتاپی از دو طریق می­‌توانید آدرس کیف پول خود را دریافت نمایید.

روش اول

در اولین گام، پس از ثبت نام در سامانه همتاپی وارد حساب کاربری خود شوید.

برای دریافت آدرس کیف پول ارز د‌یجیتال مورد نظر خود از منوی سمت چپ، قسمت داشبورد و صفحه اصلی ارز دیجیتال موردنظر خود را انتخاب نمایید و روی گزینه دریافت کلیک کنید.

روش دوم

وارد حساب کاربری خود شوید و از منو سمت راست، روی گزینه کیف پول و سپس دریافت کلیک کنید. 

در اینجا روش دریافت آدرس کیف پول در هر دو روش مشابه می‌باشد.

در این مرحله می‌بایست از منوی کشویی ارز دیجیتال موردنظر خود را جهت دریافت انتخاب کنید. 

در مرحله بعد یک هشدار مبنی بر اینکه از دریافت رمزارز ناشی از فعالیت­‌های غیرقانونی جدا خودداری فرمایید، برای شما نمایش داده می‌شود.

سپس روی گزینه بعدی کلیک نمایید.

پس از انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر در مرحله بعدی آدرس کیف پول ارز دیجیتال در سامانه همتاپی به دو صورت کد QR و نوشتداری نمایش داده می‌شود.

در این مرحله می‌توانید با کلیک بر روی دکمه سمت چپ آدرس نوشتاری (کپی) آدرس کیف پول را کپی نمایید یا با اسکن کد QR اختصاصی آدرس کیف پول را در اختیار داشته باشید.

پس از دریافت آدرس کیف پول می‌توانید با وارد کردن آدرس والت ارز دیجیتال همتاپی در کیف پولی که قصد انتقال ارزدیجیتال از آن را دارید، رمز ارز مورد نظر خود را به سامانه همتاپی انتقال دهید.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *