نویسنده کتاب «پدر پولدار پدر بی پول» اتریوم خرید

نویسنده کتاب «پدر پولدار پدر بی پول» اتریوم خرید | همتاپی

نویسنده میلیاردر کتاب «پدر پولدار پدر بی‌پول» به دنبال کننده‌های خود گفت تا می‌توانید به تنوع دارایی‌های خود (مخصوصا اتریوم) بپردازید.

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) بنیان‌گذار Rich Global LLC و Rich Dad Company اخیراً به دنبال کننده‌های خود گفت که قبل از اینکه بزرگترین سقوط تاریخ رخ بدهد، در اتریو‌م (ETH) سرمایه‌گذاری کنند. رابرت کیوساکی اتریوم را به پرتفوی مورد علاقه خود (که شامل بیت کوین (BTC)، طلا (Gold) و نقره (Silver) می‌شود)، افزود.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

پیشنهاد کیوساکی: حتما در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید

در اوایل هفته جاری، این کارآفرین و نویسنده میلیاردر در توییتر خود هشدار داد و با توجه به وضعیت فعلی سیاست آمریکا و بدهی شرکت چینی اورگراند (Evergrande) پیش بینی بسیار بدبینانه‌ای برای بازارهای مالی مربوطه کرد.

دولت ایالات متحده بی‌پول شده است. تعطیلی نزدیک است. دموکرات‌ها جمهوری‌خواهان را مقصر این مشکل می‌دانند. اورگراند (بزرگترین توسعه دهنده املاک چین با بیش از800 پروژه در 200 شهر) بی‌پول شده است. نکته را دریافت کردید؟ طلا، نقره، بیت کوین، اتریوم را حتما قبل از بزرگترین سقوط تاریخ بخرید. مراقب خودتان باشید.

کیوساکی به دلیل تورم شدید و ترجیح دادن سهام، املاک و فلزات به عنوان دارایی با ارزش، به بیزار بودن از ارزهای فیات (Fiat) مشهور است. او چندی پیش از بیت کوین استقبال کرد و حتی به خرید بیت کوین در کاهش قیمت‌ها توصیه کرد.

با این حال، این اولین بار است که کیوساکی از اتریوم به عنوان یکی از این دارایی‌های امن نام برده است. قیمت اتریوم در کوتاه مدت بی‌نظم‌تر از بیت کوین حرکت می‌کند. اما در کل اتریوم (Ethereum) نیز در حرکات قیمتی، دنباله رو قیمت بیت کوین است.

کیوساکی: انقدر بحث نکنید! شروع به خرید ارزهای دیجیتال کنید

دارایی‌هایی که کیوساکی در آنها سرمایه گذاری می‌کند با یکدیگر بی‌ربط هستند. کل هدف او فقط جلوگیری از فروپاشی پول فیات و سیستم پولی سنتی است که از نظر او اجتناب‌ناپذیر است و این اتفاق حتما روزی رخ خواهد داد.

مطالب بیشتر: بهترین کتاب آموزش بیت کوین 

او احساساتش را پیرامون این موضوع در یک قسمت از پادکست برنامه‌اش که در مورد دیفای (DeFi) بود مطرح کرد. او همچنین گفت که شخصاً روی اتریوم سرمایه گذاری کرده است.

من مقدار زیادی طلا، نقره، بیت کوین و اتریوم دارم و از بحث‌های الکی فاصله می‌گیرم. پیتر شف (Peter Schiff) و مکس کیزر (Max Keiser) همیشه در مورد طلا و نقره بحث می‌کنند و من با خودم می‌گویم شما دو نفر چرا اینقدر با هم بحث می‌کنید؟

فقط تا جایی که می‌توانید همین الان خرید کنید، زیرا دولت عاجز و ناتوان شده است. همگی گول خورده‌ایم، کل اقتصاد ما خراب شده است. همه ما زیر بدهی هستیم. مثل این است که دارید در شن روان فرو می‌روید و همزمان در مورد طلا، نقره و بیت کوین بحث می‌کنید. از هر کدام حتما بخرید! همین.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *