چین‌ لینک از فورک‌های اتریوم پشتیبانی نمی‌کند

چین‌ لینک از فورک‌های اتریوم پشتیبانی نمی‌کند

تیم پروژه چین لینک (chainlink) اعلام کرد که پس از تغییر مورد انتظار شبکه اتریوم از اثبات کار (POW) به اثبات سهام (POS) که به عنوان ادغام (Merge) نیز شناخته می‌شود، از فورک‌های احتمالی بلاک چین اتریوم پشتیبانی نمی‌کند. با این حال، خدمات چین‌ لینک شامل، خرید و فروش چین لینک در طول انتقال اتریوم به گواه اثبات سهام و پس از آن، در دسترس خواهند بود.

کاربران باید بدانند که فورک‌های اتریوم از جمله فورک احتمالی اثبات کار (POW)، توسط پروتکل چین‌ لینک پشتیبانی نمی‌شوند. به نقل از تیم تحلیلی چین لینک این تصمیم با نظر جامعه اتریوم مطابقت دارد که از طریق اجماع اجتماعی برای ارتقاء بلاک چین اتریوم به POS به دست آمده است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

 اقدامات ایمنی قبل از ادغام شبکه اتریوم

همچنین در این پست به توسعه‌دهندگان برنامه‌های غیرمتمرکز اتریوم (dApps) توصیه شده است که به منظور جلوگیری از ایجاد مشکلات بزرگ از انجام فعالیت روی فورک‌های اتریوم خودداری کنند و تا زمانی که از حرکت خود در رابطه با ادغام (Merdge) مطمئن نیستند، عملیات قرارداد هوشمند خود را به حالت تعلیق درآورند تا از حوادث پیش‌بینی نشده جلوگیری و از کاربران خود محافظت کنند.

با این حال، چین لینک (Chainlink) که مهم‌ترین اوراکل شبکه اتریوم محسوب می‌شود به کاربران اطمینان داد که کیفیت خود را دو برابر می‌کند تا با چالش‌های ارتقاء شبکه مقابله کند.

Appهایی که بر روی نسخه‌های فورک شده اتریوم، از جمله فورک‌های POW کار می‌کنند، ممکن است به دلیل مشکلات پروتکل و سطح برنامه، رفتارهای غیرمنتظره‌ای داشته باشند و برای کاربران خطر ایجاد کنند.

هارد فورک اتریوم

چین لینک در شبکه اتریوم زیرساخت‌ قراردادهای هوشمند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در زمینه‌های Defi ،Enterprise ،NFT و Gaming فعالیت می‌کند. قبل از انتقال، خیلی‌ها بر این باور هستند که شبکه اتریوم به ETHPOW و ETH2.0 یا ETHS تقسیم خواهد شد.

به گزارش متخصصین امنیت بلاک چین احتمال دارد هولدرهای اتریوم با پروژه‌های ایردراپ و یا کلاهبرداری (scam) مواجه شوند و کلاهبرداران می‌توانند از این انتقال به نفع خود استفاده کنند. بنابراین، عدم پشتیبانی چین‌ لینک از فورک‌‌‌های اتریوم در صورت تقسیم شبکه، همه چیز را برای توسعه‌دهندگان برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) آشکار می‌کند.

یک بانک آمریکایی با تجزیه و تحلیل قیمت چین‌ لینک در ماه فوریه اعلام کرد که چین لینک با بیش از 60 میلیارد دلار ارزش کل بلوکه شده در قراردادهای هوشمند، منجر به پذیرش جریان اصلی بلاک چین در  صنعت بازی و بیمه خواهد شد.

مطالب مرتبط: آیا الان زمان خوبی برای خرید چین لینک است؟ 

تیم پروژه چین‌ لینک در ماه ژوئن در پیش بینی‌های خود اعلام کرد که ابتدا اتریوم، بیت کوین، USDC و سپس سایر ارزها را پوشش خواهد داد. به نقل از بای‌بیت همپارچگی  فیدهای قیمت چین لینک برای 35 ارز می‌تواند دقت معاملات را  افزایش دهد.

در زمان انتشار این خبر، ارز لینک با قیمت 8.97 دلار به فروش می‌رسد و در 24 ساعت گذشته 6.48 درصد افزایش قیمت داشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار چین‌ لینک، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت چین لینک مراجعه نمایید.

ترجمه: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: cryptopotato.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *