استفاده فعال نهنگ‌های اتریوم از شیبااینو علی‌رغم کاهش قیمت شیبا

استفاده فعال نهنگ‌های اتریوم از شیبااینو علی‌رغم کاهش قیمت شیبا | همتاپی

طبق گزارش سایت ویل استیتس (whalestats) که تراکنش‌های بزرگترین هولدرهای اتریوم را تحت نظر دارد، در 24 ساعت گذشته، شیبا به یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند در بین 500 نهنگ برتر تبدیل شده است. آمارهای ضد و نقیضی درباره توکن اصلی پروژه شیبااینو وجود دارد که اکثرشان مرتبط با کاهش قیمت اخیر آن است.

در حال حاضر توکن شیبا در بین 10 توکن برتر خریداری شده در بین 500 نهنگ برتر اتریوم در طی 24 ساعت گذشته قرار دارد.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

همچنین منابع خبری گزارش می‌دهند که حجم معاملات انجام شده شیبا توسط نهنگ‌های اتریوم، کاهش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است. همزمان با آن، مقدار سرمایه خالص ورودی نیز کاهش پیدا کرده و اندیکاتور شیبا نیز به سمت ناحیه منفی در حال حرکت است. علاوه بر آن، شایان ذکر است که مقادیر ذخیره شده شیبا در تمامی سبدهای سرمایه گذاری هولدرهای اصلی این توکن، به شکل قابل توجهی روبه کاهش است. پیش از این، شیبااینو دومین رتبه را در جدول محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال برای نهنگ‌های اتریوم در اختیار داشته و تنها نسبت به USDC در رتبه‌ای پایین‌تر قرار داشت، اما در حال حاضر، ارزش این توکن معادل 5.32 درصد کل ارزش بازار است که معادل 157.86 میلیون دلار می‌باشد. 

با ارزیابی ساختار کلی کوین‌ها و توکن‌های ذخیره شده، می‌توانیم مشاهده کنیم که استیبل کوین‌ها و همچنین Wrapped Ethereum، جای شیبا را گرفته‌اند. این تغییر می‌تواند حاکی از تصمیم هولدرهای بزرگ اتریوم برای عبور از تلاطم فعلی در “crypto cache” و نیز مشارکت گسترده آن‌ها در استیکینگ (یا سهام گذاری) اتریوم پیش از بروزرسانی بلاکچین در ماه سپتامبر باشد. 

نیم میلیارد شیبا به فروش رسید

همچنین این وبسایت، تفکیک دقیقی از موقعیت‌های 2000 نهنگ برتر اتریوم ارائه کرده است. اگر قبلا سایت یوتودی گزارش داده باشد که این گروه نهنگ‌های سرمایه گذار در شیبا، 660 میلیون دلار از این توکن را در اختیار دارند، اکنون پس از دو هفته، ارزش شیبای این سرمایه گذاران از 163 میلیون دلار فراتر نمی‌رود. بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که در جریان افزایش قیمت ناگهانی اخیر شیبااینو، هولدرهای بزرگ اتریوم تقریبا نیم میلیارد دلار ذخیره شیبا در کیف‌های خود را فروختند.

در زمان نگارش این مطلب، خرید و فروش شیبااینو با قیمت 0.00001316 دلار انجام می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته 2.27 رشد کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا‌، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *