رقابت فلوکی‌اینو و شیبا برای استفاده از خدمات چین لینک در شبکه خود

فلوکی اینو در رقابت با شیبا، از خدمات چین لینک در شبکه خود بهره خواهد گرفت | همتاپی

فلوکی اینو (Floki Inu) از به کارگیری سرویس چین لینک با نام Chainlink Keepers در پروتکل قفل توکن خود، فلوکی لوکر (FlokiFi Locker) خبر داده است.

ابتکار جدید توسعه‌دهندگان فلوکی اینو، در راستای تعهدکاری این توکن برای بهبود عملکرد خدمات خود و گسترش بیشتر کاربرانش می‌باشد. در فرآیند قفل کردن توکن که از طریق فلوکی لوکر (Floki Locker) و توسط کاربران انجام می‌شود، به کارگیری سرویس Chainlink Keepers، که سرویسی غیرمتمرکز برای مدیریت وظایف در زمینه قراردادهای هوشمند است، موجب افزایش سرعت، کارآمدی و ایمنی خدمات خواهد شد. 

مقاله پیشنهادی: چین لینک چیست

اصطلاح قفل توکن (token lockup) به یک دوره زمانی خاص اشاره می‌کند که در آن توکن‌های ارز دیجیتال نمی‌توانند معاوضه یا معامله شوند. همچنین به فرآیند قفل کردن توکن (Token locking) گفته می‌شود. 

استکینگ ارزهای دیجیتال شامل «قفل کردن» بخشی از ارز دیجیتال شما برای مدتی به عنوان راهی برای مشارکت در شبکه بلاک چین است. در عوض، سهامداران می‌توانند جوایزی را به دست آورند، که این جوایز معمولاً به صورت کوین یا توکن است.

این اولین بار نیست که شاهد همکاری بین چین لینک و فلوکی اینو هستیم.فلوکی اینو پیشتر به منظور پیاده‌سازی سرویس Chainlink Price Feeds در فلوکی لوکر (FlokiFi Locker) با چین‌ لینک همکاری داشته است. به لطف این سرویس، کاربران از قیمت‌های دقیق قفل کردن توکن (Token locking) در شبکه های مختلف و از طریق سیستم FlokiFi Locker آگاه می شوند.

چین لینک هوای همه را دارد به غیر از هاردفورک اثبات کار (PoW) اتریوم

هر روزه تعداد بیشتری از استارتاپ‌های مختلف کریپتویی به استفاده از سرویس‌های چین لینک روی می‌آورند. به کارگیری سرویس‌های چین لینک در پروژه‌ها، پروتکل‌ها و پلتفرم‌های مختلف در همه‌ی شبکه‌های اصلی رمزارزها، جایگاه این ارز را در فضای کریپتو کاملا تثبیت می‌کند. با این وجود، شرکت چین‌ لینک آمادگی لازم برای انجام پروژه‌های متفاوت را ندارد. در همین راستا، یکی از تصمیماتش این شرکت، عدم پشتیبانی از فورک‌های الگوریتم اثبات کار اتریوم بود. 

این مسئله برای پروژه‌هایی که فرآیند مرج یا ادغام آپدیت آینده اتریوم در ماه سپتامبر را انجام نمی‌دهند، مسلما موجب مشکلات عدیده‌ای می‌شود. چین لینک به طور منظم گزارش‌هایی از به کارگیری سرویس‌های خود در فضای کریپتو ارائه کرد و از توسعه دهندگانی که اطمینان لازم برای انتقال به PoS (اثبات سهام) ندارند، درخواست نمود تا فعالیت‌های خود را متوقف کنند تا از ضررهای احتمالی توسط کاربران جلوگیری به عمل آید.

مطالب مرتبط: پیش بینی قیمت چین لینک: ارز دیجیتال لینک و سلرنتورک آماده صعود هستند

با توجه به اینکه سرنوشت فورک‌های PoW اتریوم کاملا مشخص نیست، این مسئله که شرکت‌های مهمی مانند چین لینک تصمیم گرفته‌اند تا با چنین زیرساخت‌های مهمی کار نکنند، کمی ناامید کننده به نظر می‌رسد.

در زمان انتشار این خبر، ارز چین لینک با قیمت 8.66 دلار به فروش می‌رسد و در 24 ساعت گذشته 0.28 درصد افزایش قیمت داشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار چین‌‌ لینک، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت چین لینک مراجعه نمایید.

ترجمه: تیم خرید و فروش چین‌لینک صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *