راه اندازی تتر (USDT) بر روی شبکه پولکادات

راه اندازی تتر (USDT) بر روی شبکه پولکادات | همتاپی

شرکت تتر (Tether) ارائه کننده پلتفرم بلاکچین Tether.to و سازنده توکن تتر، از راه اندازی این استیبل کوین بر روی شبکه پولکادات (Polkadot) خبر داد. در حال حاضر توکن تتر (USDT) بزرگترین استیبل کوین و سومین رمزارز بزرگ بازار از لحاظ حجم معاملات است. راه‌اندازی این رمزارز بر روی شبکه پولکادات به معنی امکان واریز و برداشت تتر به داخل یا خارج از این شبکه است. 

اکانت توئیتر متعلق به شبکه پولکادات با انتشار پستی از راه اندازی تتر بر بستر پولکادات خبر داد:

استیبل کوین تتر با هدف فراهم نمودن یک ارز ثابت جهت انجام واریز و برداشت در شبکه پولکادات، در بستر این شبکه راه اندازی شد. امسال پولکادات در مسیر رشد و تکامل قرار گرفته است و به اعتقاد ما، افزودن تتر به این شبکه، برای کمک به طی نمودن این مسیر، ضروری است.

دن ریسر (Dan Reecer) مدیر ارشد توسعه شبکه آکالا (Acala) طی توئیتی در این مورد گفت:

اکنون می‌توان تتر (USDT) را بصورت بومی در پولکادات ضرب یا مینت (Mint) نمود. اپلیکیشن‌های مختص بلاکچین مانند Acala، سانتریفیوژ (Centrifuge) و یا بلاکچین‌های چند منظوره مانند Moonbeam Network و Astar Network نیز می‌توانند تتر را در پاراچین‌ها و یا اکوسیستم برنامه‌های خود با استیبل کوین بومی شبکه آکالا (aUSD) ادغام نمایند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

با افزوده شدن تتر به شبکه پولکادات، بزرگترین استیبل کوین بازار همچنان حضور خود را در میان اکوسیستم‌های غیرمتمرکز گسترش می‌دهد. پولکادات با ارائه یک برنامه میان زنجیره‌ای کاملا مبتنی بر وب3، امکان ثبت اطلاعات و همچنین انجام محاسبات میان زنجیره‌ای را فراهم می‌نماید. بلاکچین‌های مختلف می‌توانند با استفاده از زنجیره رله یا Relay Chain پولکادات، به تبادل داده‌ها و تراکنش‌‌ها با یکدیگر بپردازند. این قابلیت، باعث تسهیل فرایند گسترش برنامه‌ها، خدمات و موسسات غیرمتمرکز می‌شود.

در حال حاضر استیبل کوین تتر (USDT) مجموعا در 11 شبکه مختلف از جمله اولانچ، کوزاما، اتریوم، سولانا، الگوراند، ایاس، لیکوئید، اُمنی، ترون، نیِر (NEAR) و پروتکل لجر استاندارد بیتکوین کش فعال ست.

مقاله پیشنهادی: تتر چیست

در هفته‌ای که گذشت، شرکت تحلیل درون زنجیره‌ای سانتیمنت (Santiment)، از پولکادات به عنوان برترین بلاکچین در زمینه میزان توسعه هفتگی نام برد. چنین عنوانی، برای این شبکه که با ارائه بروزرسانی‌های مختلف در فواصل منظم به پیشرفت و توسعه خود ادامه می دهد، دستاورد مهمی به شمار می‌رود. هرچند لازم به ذکر است که علیرغم تمام تحولات و پیشرفت‌های مثبت، اما توکن این شبکه نیز از شرایط بازار خرسی فعلی در امان نمانده است.

در زمان انتشار این مطلب، ارز بومی این شبکه یعنی دات (DOT) با اندکی کاهش قیمت مواجه بوده و در محدوده 6.3 دلار معامله می‌شود. پولکادات با در اختیار داشتن حجم معاملاتی به ارزش 7 میلیارد دلار، در رده یازدهم بزرگترین رمزارزها قرار گرفته است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *