الگوی کنج، می‌تواند قیمت چین لینک را به ۵ دلار برساند

الگوی کنج، می‌تواند قیمت چین لینک را به 5 دلار برساند | همتاپی

پرایس اکشن ارز چین لینک (LINK) با یک الگوی کنج نزولی(Wedge)، حکایت از حرکت بعدی این ارز دیجیتال دارد. محدوده‌ای که این الگو مشخص می‌کند از 9.32 دلار تا 5.5 دلار کشیده شده و برای حدود هفت هفته این الگو را حفظ کرده است. در حالی که نمودار قیمت چین لینک نشانه‌ای از بازگشت قیمت را در خط روند مقاومت نشان می‌دهد و ممکن است قیمت این آلتکوین از مرز 5 دلار نیز پایین‌تر رود.

قیمت چین‌لینک طی دو روز گذشته 12 درصد کاهش یافته است. شکست صعودی از الگوی کنج ممکن است اولین نشانه برای بازگشت قیمت باشد. حجم معاملات روزانه توکن چین لینک 600.2 میلیون دلار است که نشان از افزایش 42 درصدی دارد و خرید چین لینک در این میان به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

تحلیل تکنیکال نمودار جفت ارز لینک به تتر، یک الگوی کنج نزولی را درست مانند آن چیزی که در جزوه‌های تحلیل تکنیکال می‌بینیم، در نمودار تایم فریم روزانه خود نشان می‌دهد. قیمت این آلتکوین با چندین بار آزمایش مجدد خط‌های اطراف این الگو، به مدت هفت ماه متوالی کاهش پیدا کرده و حتی به تا 5.5 دلار نیز رسیده است.

مضاف بر اینکه طی هفت هفته گذشته، سطح حمایت 5.5 دلاری جلوی فروشندگان را در رسیدن به کف پایین‌تر گرفته و باعث تشویق بیشتر این ارز در به چالش کشیدن خط روند بالایی خود شده است. امروز، قیمت ارز چین لینک 2 درصد افزایش یافت، اما کندل ریجکت قیمت بالاتر، که به کندل روزانه متصل می‌شود؛ فشار عرضه را در بخش‌های بالایی نشان می‌دهد.

اگر این فشار فروش ادامه دار باشد، ممکن است فروشندگان سیکل نزولی دیگری را در این الگو ایجاد کنند، که می‌تواند قیمت این ارز را به زیر 5 دلار برساند.

از سوی دیگر نیز باید توجه داشت که الگوی کنج نزولی یک الگوی معکوس صعودی است و قاعدتاً باید این آلتکوین را تقویت کند تا خط روند مقاومت را بشکند. و این شکست بالقوه می‌تواند افزایش قیمتی عینی را برای دارندگان ارز لینک ایجاد کند.

اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک

اندیکاتور شاخص میانگین جهت‌دار (ADX): کاهش شدید شیب روزانه ADX در پاسخ به مرحله تثبیت قیمت در پرایس اکشن این ارز، نشان دهنده از بین رفتن مومنتوم نزولی است. و این نشان می‌دهد که خریداران در حال تلاش برای کنترل روند هستند، که همین امر از نظریه شکست خط روند حمایت می‌کند.

مقاله پیشنهادی: چین لینک چیست

اندیکاتور باند بولینگر (Bollinger Band): قرار گرفتن قیمت این کوین در زیر خط میانی اندیکاتور نشان می‌دهد که فروشندگان همچنان بر خریداران برتری دارند. علاوه بر این، مقاومت خط وسط در حال حاضر مقاومتی دینامیک را برای خریداران ارز چین لینک ایجاد می‌کند.

سطوح مقاومت کلیدی: 7.5 و 9.3 دلار

سطوح حمایت کلیدی: 5.5 و 5 دلار

در لحظه انتشار این خبر قیمت چین لینک به دلار در حوالی 6.36 در نوسان است، این ارزدیجیتال هفت روز گذشته خود را با 5.14 درصد افزایش قیمت را پشت سر گذاشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار چین لینک، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت چین لینک مراجعه نمایید.

ترجمه: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *